Col·labora

WEB

A traves del Formulari web

TRANSFERÈNCIA BANCARIA

al compte de la Fundació Privada Gelida:

ES74 0182 0235 0902 0151 1435

de BBVA, indicant el Nom complert, DNI/NIF, Codi Postal i E-mail per a l'emissió del corresponent rebut.

PERSONALMENT

A qualsevol membre de la Fundació utilitzant els telèfons de contacte.

COMPTADOR DE DONACIONS

5.000 €

122.000 €

Des del comptador es pot veure periòdicament el resultat d'ingressos i despeses del projecte d'Els Lluïsos. No s'actualitzarà de manera automàtica ja que hi ha diferents maneres de fer les donacions.

FAQS

Quina és la data límit per fer les donacions?

L'objectiu de la compra per valor de 122.000 € s'ha d'aconseguir abans de la data del 31 de desembre del 2019.

A què es destinaràn les donacions?

Les donacions van destinades íntegrament a la compra d'Els Lluïsos. El sobrant de les donacions es destinaràn a l'encàrrec de l'avantprojecte i la rehabilitació.

Quins avantatges fiscals tenen les donacions?

Les donacions a les fundacions son acumulatives i els particulars se'n poden desgravar el 75% dels primers 150 € en la declaració de la renta de l'any seguüent (d'acord amb la Llei 49/2002).

DEDUCCIONS DONATIUS Llei 49/2002
Persones Físiques
IRPF Donatius Fins a 150€ 75%
Excés 30%
Donatius recurrents Fins a 150€ 75%
Excés 35%
Persones Jurídiques
IS Donatius En general 35%
Donatius recurrents   40%

Quins tipus de donatius es poden fer?

Les donacions podran ser puntuals o també periòdiques,
descarrega el formulari i emplena'l.
Per cada donació la Fundació et fara arribar via e-mail un certificat de l'import de la donació, com a justificant per deduir-lo a la declaració de renta a la casella corresponent.

Quan es efectiu el pagament online?

El pagament de la donació efectuat a través de la web es confirma en la mateixa operativa del TPV de la banca digital BBVA.

Com puc fer seguiment del progrés?

Com puc saber què s'hi farà, a Els Lluïsos?

Els passos a seguir en la remodelació de l'edifici es van acordar en els debats participatius duts a terme en els últims mesos, i se'n pot veure un petit resum a l'apartat "Projectes" i aquì .

Si no s’assoleix l’objectiu de la compra dels Lluïsos?

la Fundació es posarà en contacte amb cadascun dels donants, per gestionar la devolució de l’import de la donació i el retorn a la Fundació, per part del donant, del certificat emès.

Instruccions per fer la donació on-line

FES UNA DONACIÓ

LA FUNDACIÓ

La Fundació Privada Gelida és una entitat que es va fundar l'any 2003 de la mà de Jordi Carrillo Giralt, amb la voluntat de treballar per l'activitat cultural i de lleure al nostre poble.

El novembre d'aquell mateix any el Jordi ens va deixar i l'activitat es va aturar. Després de molts anys, el 2016 la Fundació es reactiva i, a dia d'avui, té com a objectiu principal la compra de l'edifici de Els Lluïsos de Gelida per a la seva posterior rehabilitació.

INSTAGRAM DELS LLUÏSOS

c/ Mossèn Jaume Via, 21, 08790 Gelida